Informasjon om treningsavgift fra høsten 2020

Postet av Cindy Victoria Eriksen den 8. Jul 2020

Kontingenten vil bli redusert fra 115,- per halvår til 100,- per halvår. Dette etter vedtak på generalforsamlingen 2020.

Medlemskontingent dekker kontingent til NGTF, VOGTK og HIR, samt trenerlisensen til NGTF.

På grunn av idrettens regler knyttet til dugnad, kan vi ikke pålegge våre medlemmer å delta på inntektsbringende tiltak. Styret har derfor endret systemet for beregning av treningsavgift.

Vi vil øke treningsavgiften tilsvarende inntekter på inntektsbringende tiltak. Dersom man ønsker og delta på inntektsbringende tiltak, vil man få en reduksjon i treningsavgiften tilsvarende summen man må selge lodd, skrapelodd, julekalendere osv for, kr 450,-.

Dvs at dersom man har en gymnast på Piker 6-7 der man nå betaler 400,- i treningsavgift vil dette bli økt til 850,- fra høsten 2020. Dersom man ønsker og delta på inntektsbringende tiltak, vil fakturaen blir redusert til 400,- og man får egen faktura på inntektsbringende tiltak, 450,- når dette blir levert ut.

Det er ikke anledning til å delta på deler av inntektsbringende tiltak, man må delta på hele tiltaket og selge for 450,-.

Det må gis beskjed i god tid før hvert treningshalvår dersom man ønsker og endre på om man vil delta/ikke delta på inntektsbringende tiltak.

Fra høsten 2020 vil tabellen for treningsavgift endres, se bilde nederst.

Før ble treningsavgiften belastet etter hvor mange treninger partiet hadde i uken, nå vil det beregnes etter hvor mange klokketimer partiet trener i uken. Grunnpris er 850,- for en time, og deretter vil det påløpe 100,- per halvtime.

Dvs at f.eks gymnaster på RG Micro som trener 1.5 time hver onsdag, må betale 950,- i treningsavgift i halvåret. Dersom gymnasten ønsker og delta på inntektsbringende tiltak blir det redukjson med 450,- og man må betale 500,- i treningsavgift.

Tabell treningsavgift