Vi har timer som passer for noen og enhver, finn de timene som passer for deg :)

GymX Kondisjon m/styrke

Dette er timen for deg som ønsker å trene både kondisjon og styrke. Utholdenhetsdelen har enkel koreografi, med høy intensitet noe som gjør at både nybegynner og den mer erfarne vil få godt utbytte av timen. Styrkedelen tar for seg hele kroppen, og er satt sammen av styrkeøvelser uten apparater samt øvelser med treningsstrikk.

Instruktør er Ann-Karine Jokstad.

Zumba Toning

Zumba Toning er dansebasert kondisjons- og styrketrening. Forskjellen på en Zumba Fitness og en Zumba Toning time er at det brukes lette manualer gjennom timen slik at timen er mer styrkebasert. Det er et høyt intensitetnivå på timene, så her får vi svettet skikkelig ut.  Zumbatrening er morsomt, kaloriene forbrennes og timen er slutt før man får sukk for seg!

Instruktører er Inger-Johanne Røren og Anne Wahlstrøm

Kondisjon høy puls

Er du glad i høyt tempo og enkel koreografi bør du komme på denne timen. Du bestemmer selv intensiteten, men ønsker du, er dette timen du virkelig kan få trent hardt. Timen starter med utholdenhet til fengende musikk, og avsluttes med en kort styrkedel.

Instruktør er Anne Kari Degnes

StramOpp

På denne timen fokuseres det på styrketrening for hele kroppen. Etter en kort oppvarming, starter styrkedelen kun med korte kondisjonsavbrekk. Vi bruker strikk, manualer og egenvekt. På denne timen blir vi sterkere!

Dette er en hard time, men du kan selv bestemme intensiteten og sette deg egne mål.

Instruktør er Christine Klingstrøm

Kondisjon m/styrke for menn

På denne timen trener vi både kondisjon og styrke. Utholdenhetsdelen har enkel koreografi, noe som gjør at både nybegynner og den mer erfarne vil få godt utbytte av timen. Styrkedelen tar for seg hele kroppen, og er satt sammen av styrkeøvelser uten apparater samt øvelser med treningsstrikk. Instruktører er Ann-Karine Jokstad og Fanny Modahl.

Zumba Gold

Zumba Gold er kondisjonstrening tilpasset aktive eldre, nybegynnere, overvektige samt de med skader eller andre fysiske begrensninger. Timen har en lang oppvarmingsdel før vi “danser” oss gjennom forskjellige stilarter i zumba. Vi avslutter med balansetrening og uttøying.

Tempoet er tilpasset målgruppen og trinnene er noe forenklet i forhold til Zumba Fitness, men det er samme herlige musikk og rytme. Timen er uten hopp og med lite krysninger og snurringer. Zumba er påvist å være god trening for både hukommelse, balanse, koordinasjon og kondisjon, dette er trening fra tå til topp, inkludert smilemusklene.

Instruktør er Ann Helen Bjerring.

Kondisjon m/styrke Gold

I denne timen er det først en del med Zumba Gold før styrkedelen begynner. Styrkedelen tar for seg hele kroppen, og er satt sammen av styrkeøvelser uten apparater samt øvelser med treningsstrikk.

Instruktør er Ann Helen Bjerring

TRYKK HER FOR OVERSIKT OVER TRENINGSTIDER

KOM OG TREN MED OSS!!

Her er våre dyktige instruktører:

Levert av IdrettenOnline