Styret 2021

Presentasjon av styret:

Leder: Christine Moe Klingstrøm

Arbeidssted: KGH Customs Services

Etter å ha vært gymnast på massepartier, konkurranseturn, RG og kondisjonspartier fra hun var 4 til 18 år kom Christine tilbake som medlem i foreningen for noen år siden. Har siden det vært hovedinstruktør på Gymlek, Minifres og på kondisjonspartiene. Hun er nå instruktør på StramOpp og er aktiv gymnast på Gymnastikktroppen. Er gift med Steinar som er materialforvalter for foreningen og de har to jenter på 15 og 19 år som begge er både gymnaster og instruktører i foreningen. Etter først ett år som vara har hun sittet i styret i 11 år, og er i 2021 i sitt 8. år som leder. I april 2020 ble hun ansatt som Administrasjonssekretær i 10% stilling i foreningen. Hun er også politiattestansvarlig. Christine sitter også som styremedlem i styret til Halden Idrettsråd.

Nestleder: Grethe Dahl

Arbeidssted: Halden kommune

Grethe har vært medlem i foreningen siden 1979. Hun har erfaring som gymnast fra Rytmisk gymnastikk (RG), Sportsaerobic og Fredrikshalds gymnastikktropp. Fra 1987 har hun hatt en rekke instruktørverv i foreningen. Hovedsakelig har hun vært instruktør på RG, men også Konkurranseturn piker, Gymlek og Gymnaestradadamer/landsturnstevnedamer. Hun også vært kretsdommer i Rytmisk Gymnastikk, og hun var leder for Teknisk Utvalg Rytmisk Gymnastikk i Østfold Gymnastikk- og Turnkrets i to år. I styret i Fredrikshalds Turnforening har hun hatt flere ulike verv: Instruktørkontakt, nestleder, sekretær, styremedlem (overturner damer het det den gangen!) og vara til styret. Etter drøyt 10 år i styret tok hun en pause fra styreverv, før hun igjen gikk på som sekretær og deretter nestleder. Grethe sitter nå i styret for 9 året på rad i denne perioden. Hun har også en datter som er aktiv i RG konkurranse og på Gymnastikktroppen.

Sekretær:Therese Andersen

Arbeidssted:Halden kommune

Therese begynte å turne da hun  var 7 år, og har vært medlem i foreningen siden det. Først som gymnast på  rytmisk gymnastikk deretter på massepartiene og foreningstroppen. Vært  instruktør i mange år på flere av foreningens partier. Dette er hennes 6 år i styret.

Kasserer: Marianne Grimstad

Arbeidssted: Fred. Olsen & Co

Marianne har vært medlem i foreningen siden 1980 og har siden det vært aktiv gymnast. Er nå aktiv på kondisjonspartiene og "stevnedamer". Siden 1996 har hun hatt flere verv i foreningen. Blant annet hjelpekasserer, vara til styret og sekretær. Har hatt verv i styret siden 2002, nå som kasserer. På våre arrangementer er hun ofte å finne i eller i nærheten av kiosken. Mellom 2005 og 2016 satt hun i ØGTK's styre. Først som sekretær, så som kasserer.

Styremedlem: Kristine Aravatis Uldal

Arbeidssted: Student ved høgskolen i Østfold, ved linjen grunnskolelærer

Kristine gått på turn siden hun var 8 år gammel, de fleste årene på konkurranseturn. Har vært instruktør i åtte år, og har vært innom de fleste massepartiene i løpet av disse årene. Nå er hun hovedinstruktør på konkurranseturn piker, gutter 6-7 og piker 10-11.I tillegg er hun gymnast på gymnastikktroppen.
Dette blir hennes første år i styret. Hun har også verv som barneidrettsansvarlig.

Styremedlem: Geir Myhren Larsen

Arbeidssted:

Geir er har bodd i Halden i 10 år. Opprinnelig fra Grimstad. Han er familiefar med kone og tre barn. Alle tre turner. Han er lærer, med idrettsfag som hovedutdanning. Han har selv holdt på med mye forskjellig. Glad i alt med ball.
Styremedlem på andre året.

Styremedlem:Jan Roger Nilsen

Arbeidsted: Norske skog Saugbrugs

Jan Roger er snart 37 år gammel og jobber til daglig på Saugbrugs som prosses operatør.
Har to barn som er aktive gymnaster i turnforeningen. Den ene går på minifres og den
andre er på gutter 6-7år.
Har aldri turnet selv, men spilt fotball og innebandy. Spiller for tiden bedrifts curling. Jan Roger er styremedlem på tredje året.

Styremedlem: Helene Iselin Olsen

Arbeidssted: Halden Kommune

Helene har gått  på turn siden hun var 4 år. Startet i tillegg som instruktør når hun var 14 som på piker 6-7år. Har videre trent både 8-9, 12-13 og er nå instruktør for Piker ungdom. I tillegg er hun gymnast på gymnastikktroppen. Helene er styremedlem på tredje året.

Levert av IdrettenOnline