Påmelding til turndagen

Postet av Cindy Victoria Eriksen den 7. Sep 2020

TRYKK HER FOR PÅMELDING TIL TURNDAGEN

Det blir en aktivitetsfylt dag hvor barna vil få prøve seg i ulike turnaktiviterer, f.eks tumbling,

trampett, apparatturn, akrobatikk, rytmisk gymnastikk og grunnleggende turnøvelser.

Det vil også, hver dag, være oppvarming, tøying, styrke og lek.

Turndagen er basert på grunnleggende turnelementer og vil bli tilrettelagt for nybegynner, samt gi

utfordringer til de som allerede går på turn.

Barna må ha med egen drikke. Lunsj (pølser) og frukt vil bli servert.

Pris kr. 300,-. Alle deltakerene er firsokret gjennom Gjensidiges Barneidrettsforsikring på arrangementet

Det er 15 ledige plasser pr. aldersgruppe (to grupper 2009-2010 og 2011-2012) og første mann til mølla. Du vil motta en mail dersom du får plass med informasjon om betaling.

Fra 7.september til 13.september er det kun foreningens medlemmer som kan melde seg på, etter denne datoen er det åpen påmelding.

Frist for påmelding er 22.september.

Arrangementet vil bli gjennomført der alle retningslinjer vedrørende Covid 19 vil bli fulgt.

Dersom deltageren viser tegn til sykdom må vedkommende bli hjemme.

Dersom vi må avlyse arrangementet grunnet Covid-19 vil deltageravgiften bli refundert.