Informasjon om nytt medlemsregister og fakturering - Rubic

Postet av Cindy Victoria Eriksen den 7. Nov 2019

Det eksisterende medlemssystemet vi hadde er avviklet fra leverandørens side.Vi har derfor inngått en ny avtale med Rubic. Dette medfører at alle fakturaer vil bli sendt ut fra turnforeningen med en link til faktura.

Betalingsmuligheter

Ny funksjonalitet er at man kan betale direkte med kort på websiden linken fører til. Der står også all informasjon for å betale i nettbanken.

Man kan også velge å få fakturaen sendt på e-post eller Vis som pdf.

Sikkerhet ved kortbetaling

Betalingsløsningen er i samarbeid med selskapet Stripe. Stripe overholder næringens strengeste krav til sikkerhet og er sertifisert som en PCI Level 1 Service Provider.

Fakturagebyr

Det vil bli lagt på kr. 15,- i fakturagebyr for å dekke utgiftene dette innebærer for foreningen ved ny leverandør.

Oppdatering av informasjon

Dersom du ser at informasjon om navn eller adresse bør oppdateres, vennligst gi oss beskjed på denne e-posten:

fredrikshaldsturn@gmail.com

Har du spørsmål vedrørende systemet, ta kontakt via e-posten over.

Eksempel på hva man kan velge for å forenkle betalingsprosessen til foreningen dersom man ønsker.