Har du lyst til å trene og dra på tur med oss???

Postet av Cindy Victoria Eriksen den 17. Sep 2020

Vi er en gjeng med damer i alle aldere, som trener sammen hver mandag
 kl. 16.30 – 17.20 (oppstart etter høstferien)

Da trener vi gymnastikk/oppvisnings-program.

Haugesund 2017

Du trenger ikke ha noen gymnastikk-/turnerfaring fra før – det holder lenge at du vil trene til musikk
og lære deg noe nytt!

Vi drar på tur hvert andre år. Og annen hver gang går turen til et sted i Norge (Landsturnstevne) og
 et sted i Europa (World Gymnaestrada). Da drar vi sammen med en tropp til fra Fredrikshalds Turnforening og blir en stor, fin gjeng som selvsagt ser på hverandres oppvisninger.

Finland 2015

Fellestroppen Norge i Østerrike 2019

Vi deltar på fellesoppvisning for damer, da er det damepartier rundt omkring i Norge som trener inn det samme programmet. Nå vi møtes på stevnet koordineres det hele til en stor, flott oppvisning. Innenfor samme program er det ulike nivåer, slik at vi selv velger hvilket nivå vi ønsker å melde oss på.
 Vi pleier å være på et nivå uten akrobatikk, og som er mulig å delta på selv med litt vonde knær, håndledd e.l.

Fellestroppen til Norge i Finland 2015

Når vi er på tur, har vi også litt tid til å være turister, noe som er veldig hyggelig – god mat og drikke, flotte steder og se samt gode opplevelser med gode venner!
 Neste tur går til Sandefjord 24 – 27. juni 2021, og vi ønsker oss nye turnvenner som vil være med på tur.

Finland 2015

Østerrike 2019

Høres dette ut som noe du har lyst til å prøve på?
Ta kontakt med  instruktør Grethe Dahl
Tlf 414 35 344, mail: grethedahl72@gmail.com