Fredrikshalds turnforening har fått nytt styre

Postet av Fredrikshalds Turnforening den 5. Mar 2024

Onsdag 28.februar ble den 142. Generalforsamlingen til Fredrikshalds Turnforening gjennomført.

Det var gjennomgang av blant annet årsberetning, regnskap, budsjett, virksomhetsplan, medlemskontingent, organisasjonsplan og nytt valg av styre.

Det har vært et innholdsrikt år med flere arrangementer, oppvisninger, konkurranser med gode plasseringer, gymnastrada, ulike møter i foreningen, kursing mm.
Foreningen har god bredde med hele 728 medlemmer.

Gjennom 10 år har vi hatt samme styreleder og foreningen har blitt godt ledet av Christine Moe Klingstrøm. I år ble det valgt inn nytt styre og det betyr at Christine gir seg som styreleder.

For Fredrikshalds turnforening har de siste 10 årene vært innholdsrike og flere aktiviteter og arrangementer har kommet til under hennes ledelse. Christine har vært en leder som har hatt full kontroll og deltatt på nesten samtlige arrangementer og aktiviteter foreningen har arrangert. Christine har engasjert seg stor i planleggingen av ny turnhall som kommer til høsten.

Foreningen takker for innsatsen og tildeler Christine Fredrikshalds Turnforenings fortjenestemedalje i GULL!

Det ble valg av nytt styre og som ny styreleder i foreningen overtar Jon Øyvind Vold stafettpinnen.

Jon Øyvind har en lang turnhistorie bak seg. Han er engasjert i hallen og hva foreningen holder på med. Han vil engasjere seg for å styrke klubben på alle nivåer, være med på å utnytte potensiale den nye turnhallen. Være en leder som ønsker å bygge videre på det vi har i dag, samtidig tørre å satse og tenke nytt. Jon Øyvind gleder seg til å være med og forme klubben!
Vi ønsker deg varmt velkommen og lykke til med arbeidsoppgaven.

Nytt styre for 2024 er:
Leder: Jon Øyvind Vold
Nestleder: Anne Wahlstrøm
Kasserer: Marianne Grimstad
Sekretær: Christine Moe Klingstrøm
Styremedlemmer: Silje Victoria Pedersen, Therese Andersen, Grethe Dahl og Simen Ystrøm
Varamedlemmer: Lisa Grimstad, Cindy Eriksen og Bjørn Svendberg