Styret 2018

Presentasjon av styret:

Leder: Christine Moe Klingstrøm

Arbeidssted: KGH Customs Services

Etter å ha vært gymnast på massepartier, konkurranseturn, RG og kondisjonspartier fra hun var 4 til 18 år kom Christine tilbake som medlem i foreningen for noen år siden. Har siden det vært hovedinstruktør på Gymlek, Minifres og på kondisjonspartiene. Hun er nå instruktør på StramOpp og er aktiv gymnast på Særtroppen.Har to jenter på 12 og 16 som er gymnaster i foreningen, den eldste er også instruktør. Etter ett år som vara har hun sittet i styret i 9år, og er i 2018 i sitt 6. år som leder for foreningen. Hun er også politiattestansvarlig og barneidrettsansvarlig. Christine sitter også som vara i styret til Halden Idrettsråd.

Nestleder: Grethe Dahl

Arbeidssted: Halden kommune

Grethe har vært medlem i foreningen siden 1979. Hun har erfaring som gymnast fra Rytmisk gymnastikk (RG), Sportsaerobic og Fredrikshalds gymnastikktropp. Fra 1987 har hun hatt en rekke instruktørverv i foreningen. Hovedsakelig har hun vært instruktør på RG, men også Konkurranseturn piker, Gymlek og Gymnaestradadamer/landsturnstevnedamer. Hun også vært kretsdommer i Rytmisk Gymnastikk, og hun var leder for Teknisk Utvalg Rytmisk Gymnastikk i Østfold Gymnastikk- og Turnkrets i to år. I styret i Fredrikshalds Turnforening har hun hatt flere ulike verv: Instruktørkontakt, nestleder, sekretær, styremedlem (overturner damer het det den gangen!) og vara til styret. Etter drøyt 10 år i styret tok hun en pause fra styreverv, før hun igjen gikk på som sekretær og deretter nestleder. Grethe sitter nå i styret for 7 året på rad i denne perioden. Hun har også en datter som er aktiv i RG konkurranse, og Grethe selv er fortsatt instruktør for Gymnaestrada/Landsturnstevne-damer.

Sekretær:Ann Karine Jokstad

Arbeidssted:Halden videregående skole

Ann Karine har turnet på massepartier og RG siden hun var 4 år i Drammen turnforening. Så tok hun en lang pause fra turn i 17 årsalder frem til ca 35 år da hunstartet som instruktør for piker 6-8 år hvor hennes datter var gymnast. Har siden da vært instruktør på mange jentepartier inklusive konkurranseturn. Da datteren ble så stor at det ikke var stas å ha mamma som trener lenger gikk jhun over til å bli instruktør på kondisjonspartier. Har i dag partier for både menn og kvinner samt at hun er aktiv gymnast på gymnastikktroppen.

Kasserer: Marianne Grimstad

Arbeidssted: Fred. Olsen & Co

Marianne har vært medlem i foreningen siden 1980 og har siden det vært aktiv gymnast. Er nå aktiv på kondisjonspartiene og "stevnedamer". Siden 1996 har hun hatt flere verv i foreningen. Blant annet hjelpekasserer, vara til styret og sekretær. Har hatt verv i styret siden 2002, nå som kasserer. På våre arrangementer er hun ofte å finne i eller i nærheten av kiosken. Mellom 2005 og 2016 satt hun i ØGTK's styre. Først som sekretær, så som kasserer.

Styremedlem: Therese Andersen

Arbeidssted: Hjortsberg skole

Therese begynte å turne da hun var 7 år, og har vært medlem i foreningen siden det. Først som gymnast på rytmisk gymnastikk deretter på massepartiene og foreningstroppen. Vært instruktør i mange år på flere av foreningens partier. Dette er hennes 4 år i styret.

Styremedlem: Espen Jaavoll

Arbeidssted: Arbeid og Vekst AS

Espen er 46 år, og jobber som avdelingsleder i Halden Arbeid og Vekst AS. Har hatt aktive barn i turnforeningen siden 2007. For tiden ei datter på RG Konkurranse og en sønn på Konkurranseturn gutter.

Har aldri turnet selv, men har drevet aktivt med fotball og langrenn.

Styremedlem:Jan Roger Nilsen

Arbeidsted: Norske skog Saugbrugs

Jan Roger er snart 36 år gammel og jobber til daglig på Saugbrugs som prosses operatør.
Har to barn som er aktive gymnaster i turnforeningen. Den ene går på minifres og den
andre er på gutter 6-7år.
Har aldri turnet selv, men spilt fotball og innebandy. Spiller for tiden bedrifts curling.

Styremedlem: Helene Iselin Olsen

Arbeidssted:Halden Kommune

Helene har gått  på turn siden hun var 4 år. Startet i tillegg som instruktør når hun var 14 som på piker 6-7år. Har videre trent både 8-9, 12-13 og er nå instruktør for Piker ungdom. I tillegg er hun gymnast på gymnastikktroppen.