Vi starter opp!

Postet av Cindy Victoria Eriksen den 3. Aug 2020

Vi gleder oss!

Her kommer litt info og noen huskeregler.

På alle partier vil gymnastene bli delt inn i mindre grupper. Disse gruppene vil være faste gjennom hele halvåret.

Gymnaster som har symptomer på luftveisinfeksjon, feber, sår hals, rennende nese, hoste eller nedsatt allmenntilstand, skal ikke komme på trening.

Dersom noen har vært i utlandet ber vi om at dere følger regler om 10 dagers karantene og ikke kommer på trening.

Alle gymnaster møter ferdig skiftet på trening.

Gymnastene kan henge fra seg tøy og sette fra seg skoene i garderoben på Rødsberg, men det er ikke lov til å skifte tøy i garderoben. Husk 1 meters avstand regelen.

På Porsnes er garderobene stengt, men det er tilgang til toalett.

Alle møter presis til trening, det er ikke lov til å gå inn på treningsstedene tidligere enn fem minutter før treningsstart.

Alle forlater treningsstedet raskt etter treningens slutt, slik at kun et parti benytter garderoben av gangen.

Alle benytter garderoben/inngangen tilknyttet treningssalen man skal være i.

Ingen foresatte får være med inn, men må levere gymnastene ved utgangsdørene. (Gjelder selvfølgelig ikke Gymlek og Minifres).

På Minifres og Gymlek er det kun tillatt med en voksen per barn og ingen søsken kan være tilstede under treningen.

Vi har mange barn på venteliste og det er viktig at vi får beskjed dersom man ikke ønsker plassen i foreningen. Det skal gis beskjed til hovedinstruktør dersom man ikke har anledning til å møte på trening.

Alle deltakere på kondisjon/styrketimer må ha med seg egen matte dersom dette benyttes under treningen. Vekter og strikker er til utlån.

Foreningen har utarbeidet gode rutiner for turntreningene og alle instruktørene våre er oppdaterte på rutiner, retningslinjer og regler slik at de kan gjennomføre gode treninger i denne spesielle tiden.

Vi gleder oss til å se alle gymnaster på trening neste uke!

SE VÅRE TRENINGSTIDER HER