Fritidskortet våren 2021

Postet av Cindy Victoria Eriksen den 29. Jan 2021

Fritidskortet for våren 2021 er nå fylt opp med 1000 kroner som du kan bruke på organiserte fritidsaktiviteter, og blant annet til å betale medlemsavgiften din til oss.

For denne perioden vil Fritidskortet være for alle født i 2003, til og med de som er født i 2015.

Vi oppfordrer alle våre medlemmer til å velge å betale fakturaene sine med Fritidskortet, heller enn å søke refusjon. For både Halden Kommune og oss vil dette forenkle betalingene, og det er også et signal fra Bufdir om at de ønsker at vi kommer oss helt vekk fra refusjoner. Vi setter derfor stor pris om du velger «Jeg har fått faktura og ikke betalt», og betaler din faktura på denne måten når du får den. Dersom fakturaen er større enn 1000 kroner må du også betale restbeløpet i din egen nettbank.

Husk at du også må sjekke at kidnummer og kontonummer stemmer overens med det du har fått på fakturaen!